Palveluasiantuntijoita Turkuun ja Lahteen

Haemme energiseen asiakaspalveluumme Turun ja Lahden toimipisteisiimme koko- ja osa-aikaisia palveluasiantuntijoita sekä vakituisiin että määräaikaisiin työsuhteisiin.

Tule meille töihin

Asiakaspalveluosastomme Turussa ja Lahdessa keskittyvät laskutuksen ja perinnän asiakkaiden palvelemiseen puhelimitse. Tuemme toimintaamme tehokkailla itsepalvelukanavilla ja useilla erityyppisillä automaattitekstiviesteillä parantaaksemme loppuasiakkaiden palvelukokemusta. Meillä työskentelee noin sata asiakaspalvelun ammattilaista.

Tarjoamme monipuolisen ja vaihtelevan asiakaspalvelutyön, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen. Asiakasneuvojan työssä on mahdollisuus kehittyä todelliseksi laskutuksen ja perinnän moniosaajaksi laajan tehtäväkentän ja monipuolisten työtehtävien myötä. Saat hyvän perehdytyksen sekä jatkuvaa koulutusta ja valmennusta osaamisesi kasvattamiseksi.

Lindorff on vakaa ja vastuullinen työnantaja ja meillä on töissä mukavia ja osaavia ihmisiä. Tarjoamme nuorekkaan ja energisen työympäristön, jossa pystyt kehittämään itseäsi ja asiakaspalvelutaitojasi. Lindorff on avoin ja reilu työnantaja, joka tarjoaa kilpailukykyisen palkan, bonusjärjestelmän, laajan ja kattavan työterveyshuollon, hyvät henkilöstöedut  ja joustavat työn tekemisen mahdollisuudet.

Asiakasneuvoja Lindorffilla

Liity mukavien ja osaavien ihmisten joukkoomme!

Odotamme sinulta

  • Hyviä kommunikointitaitoja ja valmiuksia neuvotella asiakkaiden kanssa haastavissakin vuorovaikutustilanteissa
  • Halua tehdä tulosta jokaisessa asiakaskontaktissa
  • Taitoa löytää nopeasti ratkaisuja ja kykyä tehdä itsenäisiä päätöksiä
  • Kykyä hahmottaa kokonaisuuksia ja toimia harkiten myös kiireessä
  • Kykyä omaksua useita järjestelmiä ja uusia toimintaohjeita nopeasti
  • Hyvää suomen kielen osaamista, ruotsin ja englannin kielen vahva osaaminen katsotaan eduksi.
  • Positiivista asennetta ja yhteispelihenkeä

Työtehtävät

Työtehtäviisi kuuluu asiakasyritystemme asiakkaiden palveleminen maksamiseen liittyvissä asioissa sekä asiakkaiden neuvominen ja tilanteeseen sopivien ratkaisujen tarjoaminen. Pääasiallisin työvälineesi on puhelin sekä sähköiset kanavat. Koet luontevaksi sekä puheluiden vastaanottamisen että asiakkaille soittamisen. Myös kirjalliset tehtävät ovat tärkeä osa työnkuvaasi.

Palvelemme asiakkaita maanantaista perjantaihin klo 8–20 sekä lauantaisin klo 10–15, joten työvuoroja on myös iltaisin ja lauantaisin.

Lisätiedot ja hakeminen

Lisätietoja tehtävästä saat puhelimitse Group Manager Kimmo Anderssonilta puh. 050 3311745.  Soittoajat ovat tiistaina 7.8. klo 13-15 ja tiistaina 14.8.2018 klo 14-15.

Hae tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 19.8.2018. Lähetä hakemuksesi ja CV:si sähköpostitse osoitteeseen: rekry.fi@lindorff.com. Hakemuksia aletaan käsitellä heti niiden saavuttua ja sopivat henkilöt valitaan niiden löydyttyä.

Meistä

Lindorffissa teet töitä auttaaksesi ihmisiä hallitsemaan luottojaan. Olemme nyt osa Lowellia – johtavaa luotonhallinnan palveluyritystä Euroopan kehittyneimmillä kuluttajamarkkinoilla. Tavoitteenamme olla toimialamme  paras. Me emme tyydy tavanomaiseen, vaan ymmärrämme, että hyvästä on pitkä matka täydelliseen. Onnistuminen edellyttää sitoutumista, uskallusta ja halua kehittää palveluja ja toimintatapoja, jotka aidosti auttavat asiakkaita.