Parempi asiakaspysyvyys

Parempi asiakaspysyvyys

Kun autat asiakkaitasi hoitamaan maksunsa asianmukaisesti, asiakaspysyvyys paranee. Mikset siis lähettäisi asiakkaalle esimerkiksi tekstiviestimuistutusta jo pari päivää ennen laskun eräpäivää ja tarjoaisi samalla kätevää tapaa maksaa saman tien? Me autamme sinua tarjoamaan asiakaslähtöistä, ymmärtävää ja ystävällistä palvelua kaikille asiakkaillesi.

Erääntyneen laskun kohdalla on usein kysymys yksinkertaisesti unohduksesta tai hetkellisestä epätasapainosta asiakkaan taloudessa. Joskus parhaillakin asiakkailla on hetkellisiä maksuhäiriöitä. Me pidämme huolta siitä, ettei hyvä asiakassuhde katkea turhaan.

Mutta miten voit auttaa asiakkaitasi yksilöllisesti maksuasioissa?

/media/5628/society_005_2400x1600.jpg