Lindorffista tulee Lowell lokakuussa

Lindorffilla on uusi omistaja, ja sen myötä myös nimemme vaihtuu Lowelliksi lokakuun alussa. Lindorffin nimi jää Suomessa historiaan, mutta ihmiset, palvelumme ja kokemuksemme suomalaisten kohtaamisesta maksuasioissa pysyvät.
Lindorffista tulee Lowell lokakuussa
Olemme sitoutuneet tarjoamaan alan parasta palvelua. Tehokkaasti, asiakasta ymmärtäen ja avustaen.

Ryhdymme lokakuussa käyttämään Lowellin nimeä ja yritysilmettä. Nimenmuutos on seurausta omistajamme vaihtumisesta, joka viimeisteltiin maaliskuussa.

Lowell on luotonhallinnan suunnannäyttäjä ja toimialan eettisyyden edelläkävijä, joka toimii Euroopan vaativimmilla kuluttajamarkkinoilla Iso-Britanniassa, Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä – nyt myös Pohjoismaissa. Lowellin asiakkaana on vuosittain 36 miljoonaa eurooppalaista kuluttajaa.

”Me tunnemme suomalaisten luottokäyttäytymisen, ja uskomme, että luottoprosessin tulee palvella ihmistä – ei päinvastoin.”

Me tunnemme suomalaiset vuosikymmenien ajalta. Lowell Suomena meillä on ainutlaatuinen mahdollisuus luoda liiketoimintaasi edistäviä ratkaisuja, jotka perustuvat inhimillisyyteen ja asiakasymmärrykseen. Datamme ja osaamisemme ihmisten kohtaamisesta maksuasioissa auttavat yritystäsi luomaan vastuullisia, kestäviä ja kannattavia asiakassuhteita.

Olemme valmistelleet nimenmuutosta kesäkuusta lähtien ja kerromme siitä kaikille asiakasryhmillemme muistutuslaskuissa, perintäkirjeissä, verkkosivuilla ja muissa palvelukanavissa. Nimen ja visuaalisen identiteetin lisäksi lokakuun alussa päivittyvät verkko-osoitteemme ja sähköpostiosoitteemme – nykyiset toimivat toki rinnalla siirtymäajan.

Kun lokakuun alussa nimemme vaihtuu Lowell Suomeksi jää logomme yhteyteen vielä viesti siitä, että olimme aikaisemmin Lindorff.

Olemme jatkossakin sitoutuneet tarjoamaan alan parasta palvelua. Tehokkaasti, asiakasta ymmärtäen ja avustaen. Olethan siis yhteydessä.