”Vaikeastakin velkatilanteesta voi selvitä”

188 000 suomalaista kuluttajaa ja 35 000 yritystä sai kaikki velkansa hoidettua Lindorffin avulla vuonna 2017. Veloista voi selvitä, kun rohkaistuu kysymään apua.

Lindorffin asiakasneuvojat auttoivat tänä vuonna 188 000 suomalaista ja 35 000 yritystä saamaan kaikki perinnässä olleet velkansa maksettua. Noin kolmanneksella velkoja oli perinnässä useampia.

– Yhteyden ottaminen asiakasneuvojiimme on avain avun ja ratkaisun löytymiseen. Vaikealtakin tuntuvasta velkatilanteesta voi selvitä, kun rohkaistuu kysymään apua, Lindorffin palvelujen tuotannosta vastaava Laura Inttilä sanoo.

Tarvittaessa ratkaisuksi velkojen hoitamiseen sovittiin kuluttajan tai yrityksen maksukykyyn sopiva, joskus pitkäaikainenkin maksusuunnitelma tai kaikki velat kattava vapaaehtoinen velkajärjestely.

”Kun asiakas onnistuu, Lindorff onnistuu”
Lindorffin perinnän tarkoituksena on auttaa ihmisiä ja yrityksiä saamaan velat hoidettua mahdollisimman varhaisessa vaiheessa ilman pitempiaikaisia seurauksia maksuhäiriöstä.

– Tätä varten pyrimme jatkuvasti kehittämään tapoja auttaa, kohtaamaan ihmiset eri palvelukanavissa ja etsimään yhdessä ulospääsyä. Silloin kun asiakkaamme saa velka-asiansa kuntoon, mekin onnistumme, Inttilä sanoo.

Saitko perintäkirjeen Lindorffista? Kysy apua Lindorffin asiakasneuvojilta puhelimitse tai katso, miltä velkatilanteesi ratkaisuksi tarjotaan Lindorff24-verkkopalvelussa. Tavoitat asiakasneuvojat myös verkkopalvelun chatista.

188 000 suomalaista sai perintävelat hoidettua.
Kiitos aktiivisuudestasi! Autoimme 188 000 kuluttajaa ja 35 000 yritystä saamaan kaikki velkansa maksettua vuonna 2017.